شرایط ویزای آلمان
نوشته شده توسط : نیما راد

آلمان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد و شهروندان غیر اروپایی برای ورود به این کشور نیاز به اخذ اقامت آلمان دارند. ویزای آلمان به دو صورت ارائه می شود:

1. ویزای کوتاه مدت 2. ویزای بلند مدت
ویزای کوتاه مدت برای افرادی مناسب است که حداکثر به مدت سه ماه قصد اقامت در کشور آلمان را دارند. افرادی هم که تصمیم دارند بیشتر از سه ماه در این کشور حضور داشته باشند نیاز به اخذ ویزای بلند مدت دارند. ویزای آلمان انواع مختلفی دارد مانند: ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی و ...

 افرادی که قصد سفر به کشور آلمان را دارند می توانند از ویزای توریستی یا ویزای شینگن استفاده کنند. افرادی که می خواهند برای اخذ ویزای آلمان اقدام کنند باید با شرایط آن آشنا شوند و سپس مدارک مورد نیاز را آماده کنند و این مدارک را تحویل سفارت یا کنسولگری آلمان دهند.

 

 


ویزای توریستی آلمان
شرایط اخذ ویزای توریستی آلمان
برای اخذ ویزای توریستی آلمان ابتدا باید فرم درخواست ویزای آلمان را دانلود کنید و آن را تکمیل کنید. شما همچنین می توانید فرم درخواست ویزای آلمان را به صورت الکترونیکی پر کنید و سپس یک نسخه کپی از آن تهیه کنید. سپس باید مدارک زیر را آماده کنید و آن را به مسئول مربوطه در سفارت تحویل دهید.

  • کپی فرم درخواست ویزای آلمان
    دو قطعه عکس که باید فرمت عکس پاسپورت را داشته باشند.
    پاسپورت و کپی ویزاهای قبلی (پاسپورت باید در ده سال گذشته اخذ شده باشد و حداقل تا سه ماه پس از تاریخ خروج شما از کشور آلمان اعتبار داشته باشد.)
    تاییدیه بیمه درمانی سفر که حداقل مبلغ 30 هزار یورو را پوشش دهد.
    یک نامه که در آن هدف شخص از سفر، برنامه سفری و تاریخ ورود و خروج از آلمان توضیح داده شده باشد.
    رزور هتل برای تمام مدت اقامت
    اثبات وضعیت مدنی (مانند گواهی ازدواج، گواهی تولد فرزندان و...)
    اثبات تمکن مالی (اثبات توانایی تامین مالی در طول مدت اقامت. طبق اطلاعات کمیسیون اروپا، یک متقاضی خارجی که برای ویزای آلماندرخواست می کند باید توانایی تامین 45 یورو در روز را در طول مدت اقامت خود در آلمان داشته باشد.)

افرادی که قصد اخذ ویزای شینگن را دارند هم باید همین مراحل را طی کنند و این مدارک را به کنسولگری یا سفارت هر یک از کشورهای عضو شینگن تحویل دهند.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 10 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: